Zkouší Bůh?

28.03.2023 22:24

Pojďme se rovnou podívat na pojem „zkouška“.

Test je experimentální stanovení kvantitativních a/nebo kvalitativních vlastností testovaného předmětu v důsledku vlivů na něj, na jeho fungování, na modelování předmětu a/nebo vlivů. (Slovník).

Jinými slovy výrobce zkouší svůj výrobek, aby zjistil jeho kvalitu.

Otázka: Copak Bůh, který stvořil člověka, nezná jeho vlastnosti?

Proč zkoušet, když znáš všechny vlastnosti?

Možná nás zkouší, aby nám ukázal naši slabost a nedostatečnost? Podívej, člověče, beze Mne jsi nula?

Bylo by možné si to myslet, kdyby se nepředstavil jako Otec.

Vy své děti ochraňujte před vším možným, nepřiděláváte jim těžkosti!

A co Otec?

Když mluvíme o zkouškách, Otec varuje: „Bude mnoho faktorů a okolností, které řeknou: Byl jsi zkoušen Bohem a ukázalo se, že jsi neschopný! Těch okolností je mnoho, ale já jsem vás stvořil z přečištěného zlata, v němž oheň nenajde žádnou nečistotu. Pamatujte na to a projděte vším důstojně.

Všichni, kdo se proti tobě postaví, nejsou ode Mne!“

Lidé to čtou a slyší: „Aha, Bůh mě už připravuje na zkoušky, protože mě varuje!“.

Ne! Bůh varuje před vším, ale nezpůsobuje potíže!

Nepokouší!

Naopak, už jeho varování je mi pomocí, abych se nezabředl do problémů a věděl, že Otec stojí při mně!

Většinu „zkoušek" si člověk vytváří sám.

Pokouší ho jeho chtíč, strach, hloupost. A protože není zvyklý nic řídit, říká: „To Bůh tak dělá“.

Přesně to zašeptal had v Edenu: „Ale Bůh ví..."

Náboženství opakuje přesně po hadovi: „Bůh ví"... „Všechno je jeho vůle"... „Bůh posílá" atd.

Boží Syn nás vyzývá, abychom pozvedli hlavu, napřímili se dokonce i v době katastrof na zemi a říká: „můžete se jim vyhnout, máte modlitbu, rozjímání a duchovní vidění (spatřování)".

Ale proč se tomu vyhýbat, jestli to bylo posláno Bohem?

Náboženství tento rozpor nikdy neuvidí. Věří, že Bůh sesílá neštěstí a hned nařizuje, aby se jim vyhnuli. Je to jako kočka, která si hraje smrtící hru s polomrtvou myší...

Jakým Otcem je Bůh pro takové „věřící"...!

Náš Otec je Lev, který řekl: „Neplač, já jsem Lev, který zvítězil!"

Andrej Jakovišin