ŽENSKÁ TVÁŘ ÚSPĚCHU. OD POČÁTKU POMAZANÁ

11.12.2023 22:49
ŽENSKÁ TVÁŘ ÚSPĚCHU. ZNAMENÍ ŠTĚSTÍ
„Od počátku pomazaná.“
Přátelé, řeknu něco málo o zdroji, o prameni.
Ženám se to bude opravdu líbit. Mužům také. A někteří přehodnotí svůj život.
Pamatujete si na Boží větu, že na poušti objevíte zdroje?
Zdroje existují všude a kdekoli, když jimi jste vy sami!
Když jsi v pozici zdroje, vidíš zdroje!
Když jsi například opilec, vidíš opilce.
Když jsi smilník - vidíš smilníky.
To znamená, že čím je tvůj mozek naplněný, to vidíš.
A proto se zaměř na to, že ty sám JSI ZDROJ a všude kolem sebe uvidíš zdroje.
O jednom takovém zdroji vám povím.
Tento zdroj se nazývá „ŽENA“.
- A my jsme si mysleli, že muž je zdrojem, zaopatřovatelem...!
ŽENA JE VELKÉ ŠTĚSTÍ!
Když jsem mluvil s Otcem, zeptal jsem se ho: „Vím, že Ty jsi zdroj, já jsem zdroj... ale o jakých zdrojích to vůbec mluvíme? Jaký je ten největší zdroj na planetě?“
To, co řekl, vás rozveselí a udělá radost:
„Nejmocnějším zdrojem na zemi je žena“.
Jeho slova doslova zněla takto: „Žena – to je zdroj úspěchu.“
Není zdrojem zaopatření - je ZDROJEM ÚSPĚCHU.
Žena je od počátku pomazána, aby dělala úspěšnými. Zejména muže, ale nejen to.
Aby byl muž zdrojem, musí někdy něco udělat sám se sebou.
Vypadá to jako: „Koupil jsem si to za hodně peněz...... A já jsem se tak narodil.“
žena je tak narozena, je tak stvořena.
Má obrovskou tvůrčí sílu.
Šalomoun to říká jednoduchými slovy: „Moudrá žena buduje domov.“
- Ach, tak to je ta moudrá. Já nejsem.
Ve skutečnosti je moudrost něco, čemu by se nemělo vzdorovat, měla by plynout: "Moudrost je jako tekoucí proud."
Otec ústy Šalomounovými říká: V ženě je úžasná tvůrčí síla, „když bude chtít a přemýšlet, získá pole".
Zvládne to sama. Nemusí ji to ani nikdo učit, má tuto schopnost ZÍSKAT POLE.
TA je správné nazývat toto pole Duchem svatým.
Má cit pro všechny druhy polí.
Takže by pro ni bylo hračkou tě realizovat.o je důvod, proč je žena citlivější na Ducha svatého na úrovni emocí, pocitů.
Lidé mi často říkají: "Kdyby nebylo Olečky, tak bys to nedokázal."
A Olja je vždycky překvapená: "Opravdu? Já o tobě tak přemýšlím."
Šalamoun tedy tvrdí - žena má tvůrčí sílu a schopnost získávat.
A žena se na sebe někdy dívá jako na břemeno: kdo si mě vezme?
Správný postoj však zní: "Jsem tvou poukázkou do života!".
- Proč musí být Olja ve vysílání, vždyť jen po celou dobu sedí vedle tebe a nic neříká?
Řekl jsem: "Četl jsi Bibli? Ona v kráse pokorného a tichého ducha získává víc než ty se svým "bla, bla, bla".
Její úkol mlčet a být po mém boku, je můj talisman, můj zdroj, můj poukaz do života.
Je to mé štěstí!
Nikdy jsem neměl takové štěstí jako s ní.
Museli byste být slepí, abyste to ve svém životě neviděli.
- ...A co pro to dělá?
- Nic! Narodila se pro to, to je všechno.
Sestry, nemáte ani ponětí, kdo jste!
Když o tom všem přemýšlím, tak se mi ani nechce žádnou provdat. Nějaký blázen bude mít to štěstí, že dostane životní šanci.
Sestry, nemáte ani ponětí, kdo jste!
Když si na to všechno vzpomenu, mám dokonce chuť si prostě nikoho nevzít.... Nějaký blázen bude mít to štěstí, že dostane životní šanci
TakŽe za prvé: nejsi břemeno, jsi poukaz do života!
K tomu nepotřebuješ vzdělání, k tomu nepotřebuješ nic.
Být blízko své ženské energii je přirozené a pro muže je to velké štěstí.
Velké štěstí!
ANDREJ JAKOVIŠIN
Z vysílání ŽENSKÁ TVÁŘ ÚSPĚCHU. ZNAMENÍ ŠTĚSTÍ.