ŽENA JE ZDROJEM ÚSPĚCHU. POROZUMĚJ SVÉMU ZDROJI!

12.12.2023 22:32
POROZUMĚJ SVÉMU ZDROJI!
 
Vzpomínáte si, že je napsáno: „vesele se dívá na budoucnost“?
 
Takový potenciál optimismu, který je při službě nebo podnikání tak potřebný! Někdy se stává, že se ti ani nechce věřit v něco dobrého.
 
Nikdo není schopen předat pohled na budoucnost tak, jako žena.
 
Když se cítím špatně, třesu Oljou a říkám: řekni mi, že všechno bude v pořádku, řekni mi, řekni mi, řekni mi, řekni mi!
 
A v tu chvíli jsem jako „krvácející žena" - když se dotknu své ženy, všechno bude v pořádku.
 
Podívám se po jejích očích a zeptám se: "Bude to v pořádku?" a upřeně se zadívám.
A ona se odtud vesele dívá do budoucnosti.
 
A je to tak dobré, když se vesele dívá do budoucnosti a dívá se na mě - vesele se dívá na svou budoucnost. „Já jsem tvoje budoucnost, vesele se na mě dívej. Jediný tvůj pohled je prorockým přenosem mé budoucnosti."
 
Proto je psáno: " Ať je požehnán tvůj zdroj".
Nešetři na manželce penězi, slovy ani pozorností. Dej jí všechno.
 
Protože zdroj je třeba žehnat, je třeba ho kultivovat, je třeba ho dobře obdělávat v dobrém slova smyslu.
Pokud víš, že tvá žena je vstupenkou do života, nelituj vůbec ničeho!
 
A konečně „žena je slávou svého muže".
Opět se setkáváme s tím, že má některé funkce, které jsou vlastní božství - Duchu svatému.
Může utěšovat, může pozvedat, opíjet. A dokáže to i beze slov.
Může se na tebe vesele dívat jako na svou budoucnost.
Zdroj optimismu je v ní.
 
V ní je zdroj tvoření, ona „vytváří domov“, bez námahy, dokonce jen tím, že tam prostě je.
 
Inspiruje mě, abych pro ni stavěl domy - ve službě, v čemkoli!...
 
Jak nepoužít tento ZDROJ, jak ho neudělat požehnaným?
To je velmi přesné a aktuální slovo: JSI POUKAZEM DO ŽIVOTA, SESTRO!
 
A tady nejde o to, že "kdo by si tě vzal...".
Tady je to "kdo si ji vzal, ten se hned dostal k Úspěchu, ke Štěstí, k Vítězství!".
Podívejte, Ježíš si vybral svou nevěstu na mystické úrovni.
 
Řekněme objektivně: - Kdo proslavil Ježíše na zemi? ONA.
 
Kdyby Nevěsta nemluvila všude a kdekoli, neseděl by „u brány před zraky lidí".
Byla to Nevěsta, kdo Mu stavěl chrámy!
Byla to Nevěsta, která šla na smrt, aby Jeho jméno bylo známo!
 
To Nevěsta je zdrojem Jeho slávy v celém viditelném světě pro hloupé a bláznivé a pro všechny!
A je to VELKÝ OBRAZ.
 
Proč si to rodiny neuvědomují?
...Kvůli ní tě budou „znát u brány“!
 
Sestrám to říkám proto, abyste si uvědomily, jakou moc vám už byla dána!
Mužům to říkám proto, abyste ji používali a věděli, že váš zdroj má být požehnaný!
- ...Jakovišine, opravdu se ptáš své ženy "bude všechno v pořádku"?
A to jsme si mysleli, že jsi takový plný víry......
Je to tak!
Prostě jsem si uvědomil jaký je můj zdroj.
A MŮJ ZDROJ JE POŽEHNANÝ.
 
ANDREJ JAKOVIŠIN
 
Z vysílání ŽENSKÁ TVÁŘ ÚSPĚCHU.