ŽENA JE ZDROJEM ÚSPĚCHU. „Jen buď blízko“

11.12.2023 23:48
Otec říká: žena je hlavním zdrojem na zemi!
 
To, co vám dávám nyní, bez čekání na Rodinný kurz, změní váš osobní život.
 
O hloupé ženě je napsáno, že ničí.
 
- Co znamená „hloupá žena“?
 
Je to ta, která si neuvědomuje, že je vstupenkou do života, že je bohatstvím sama o sobě - proto, že si začne myslet, že musí něco udělat, aby byla tím štěstím.
No, tak běž a dělej...
 
A Petr si to uvědomil: ona je spoludědička, mlčí a je blízko. To je ono! Prostě mi buď nablízku.
 
Když jsem to pochopil, řekl jsem: „Olinko, pojď se mnou do vysílání!"
 
A začala uzdravení, zázraky! Požehnání!
 
- No a to všechno bylo jen kvůli Olze?
 
- Jistě že! A to ještě není všechno!..
 
Ve skutečnosti vše vychází ze zjevení. Já jsem si právě včas uvědomil, co tenhle ZDROJ v mé blízkosti znamená.
 
Chceš úspěch, štěstí, usmiř se se svou ženou! Hned! Začneš mít štěstí!
 
Chci, abyste na příkladu ženy, na příkladu zdroje pochopili, jak to funguje.
Když se podíváte, co Otec říká o ženě obecně - například o nikom neříká, že se tím můžete utěšit - jen o Pánu a jen o ženě, pak si uvědomíte, jak je žena svými vlastnostmi podobná Duchu svatému.
 
To znamená, že člověk přijde domů, jako například já, a necítí Ducha svatého......
Ale je tu ještě druhá možnost - Manželka!
A sám Bůh říká: "Utěšuj se jí".
Kdyby to žena neměla, neposílal by tě k ní.
 
Máš moc utěšovat jako Duch svatý.
Manželka od Pána, jak je psáno, je vstupenkou do života, je to milost od Pána.
O kom jiném se to píše než o ženě?
Jedině o Duchu svatém.
 
Jestli jsi žena, sedíš a přemýšlíš: „Já a Duch svatý...“
 
V tobě je pramen potěšení. Pramen vzrušení.
 
Jenom tvé TĚLO má takový mocný vliv, jako Duch svatý.
 
Je napsáno: „Ať tě její prsa vždycky opíjí…“
 
Jistě je potřeba mít vedle sebe takový poukaz do života!
 
Vím, že každá žena neustále myslí na zabezpečení - potřebuje stabilitu.
A to, co vám teď říkám, by vás mělo uvést do stavu celistvosti.
 
Četl jsem takové „věci": najít nějakého bohatého chlapa, „živitele“.....
Máš moc udělat z obyčejného člověka takového zaopatřovatele.
- Jak?
- Potřebuješ VĚDĚT, že tvá přirozenost získávání je ti už vrozená!
 
On se tomu bude učit, ale ty prostě musíš být.
Petr říká, že stačí tvá tichá přítomnost doprovázená uvolněním této krásy Ducha: vize, spatřování, a tvůj manžel bude zahalen atmosférou, kterou neseš.
 
On vidí, a je psáno, že síla získávání funguje - „beze slov získáváš".
 
Jsme zvyklí myslet si, že žena získává manžela pro církev, pro Pána......
Ale můžeme to vidět i jinak.
 
Zdůrazňuji moc získávání, přitažlivosti, kterou je žena jako zdroj obdařena:
 
- Pokud je potenciál této moci takový, že můžeš získat i vzdorujícího manžela, pak můžeš získat vůbec všechno. Úplně všechno!
 
Žena je ta, která se díky rozjímání a dýchání získá pole mnohem rychleji než kdokoli jiný.
Proto jako manžel přemýšlím:
 
"Mám zdroj - Otce. On se projevuje mě skrze mou ženu.
A raději budu mít vedle sebe ženu jako milost - a budu mít to, co se někdo učí léta, jak a co dělat."
Tomu se říká "úspěšně ženatý".
 
Sestry, chci, abyste to v sobě objevily právě teď!
Otec mi ukázal, že to má velkou budoucnost.
Žena má moc získávat jako milost, aniž by se učila.
Má moc pozvednout muže beze slov, jen tím, že je mu nablízku.
Žádná jiná živá bytost nemá takovou moc utěšovat a podporovat jako vy.
Co bychom si bez vás počali?
 
ANDREJ JAKOVIŠIN
 
Z vysílání ŽENSKÁ TVÁŘ ÚSPĚCHU. ZNAMENÍ ŠTĚSTÍ.