VZPAMATUJ SE. Buď "online" osobností!

16.12.2023 23:49
VZPAMATUJ SE
 
Buď "online" osobností!
 
Svatí, vždycky vás rád vidím! Od konce země a nebes až na konec země jste jako blesk!
Jste příchod!
Vy jste zjevení!
Vy jste Otcova sláva!
VY JSTE JEDINÝ SYN BOŽÍ!
 
Nyní o zoomech:
 
Zoom je výjimečný okamžik, velmi, velmi důležitý, naléhavý, kdy mám náladu na "srdečný rozhovor".
Já sám dávám přednost tomu, abych byl stále online. Ale spousta lidí ještě nedostane odkaz, už se ptají: Bude záznam?
 
Duch svatý mi už dávno zjevil, že většina těchto lidí nejsou ti, kteří se nemohou připojit (v práci apod.), ale prostě to nemyslí dost vážně:
- Podívám se na to později.... Vždycky jsou nějaké záznamy.
Já jsem ve zjevení pořád, protože jsem si navykl, že můj mozek je online.
Neustále se modlím a naučil jsem to tisíce lidí, protože jsem zvyklý být online.
 
Nepotřebuji nahrávku, nepotřebuji prostředníky, nepotřebuji žádné proroky, aby mi dali slovo od Pána.
Jsem zvyklý být online.
Pokud se naučíte být neustále online, budete mít skvělý život.
Lidé mi píší: "Nauč mě, jak dostáváš odpovědi od Boha. Mám zjevení, ale ne dost odpovědí pro svůj život. Pro někoho - ano, ale pro sebe...".
 
- ...A co s tím má společného zoom?
 
Když řeknete: "Podívám se na záznam," je to totéž, jako byste řekli: "Pane, neříkej mi to. Prorok mi to řekne později."
ODLOŽENÁ ČINNOST.
Přesně na to Izraelci s Mojžíšem naletěli:
 
- My nepůjdeme na horu, přines nám záznam.
 
A on jim přinesl záznam, ale je napsáno, že ten záznam byl „litera, která přinášela smrt".
 
Místo toho, aby šli a společně poslouchali Jeho hlas, oni ho poprosili přinést nahrávku. Ukázalo se, že ta nahrávka přináší smrt.
 
- Měl Mojžíš více štěstí?
 
- Jistěže! On viděl Slávu, prožil záři svého obličeje, uslyšel hlas.
 
Mojžíš dostal to nejlepší, ale vy jen záznam.
 
A proto neuč tomu svůj mozek, nevytvářej si v hlavě nervová spojení s žádnými záznamy!
 
Vštěpuji ti VĚDOMÍ ŽIVOTA NA TRŮNU.
 
Jestli chceš.
 
Jestli můžeš, ale děláš, že nemůžeš, tak to bude neustále ve tvé hlavě: „Nemohiu, já nemohu, nemohu!.."
 
Léta bojuji s takovým myšlením, říkám: řekni: VŠECHNO MOHU v Životodárném Duchu, který mě posiluje!
 
Tak už to řekni!
 
Řekni: MOHU ZAPLATIT!
 
MOHU PŘIJET!
 
MOHU BÝT NA VYSÍLÁNÍ!
 
MOHU BÝT BOHATÝ!
 
Řekni to!
 
Ale smrtonosná deska hraje stále to stejné: „Nemohu, já nemohu, nemohu"...
 
Ve vědě se tomu říká „prokrastinace" - neustálé odkládání.
 
Odkládání – to je život ve Starém zákoně: někdy potom to bude...
 
Odtud je převzat posmrtný život - „po smrti bude dobře".
Odtud pramení očekávání - trpělivost ve víře.
 
Místo toho, abys žil tady a teď, učíš svou mysl očekávat, že se to někdy stane!
 
A neustále žiješ ve stavu „nevěsty“.
 
Žít ve stavu nevěsty je nějakou krátkou dobu dobré.
 
Nevěsta předpokládá, očekává.
 
Ale když čekáš celý život, kdo chce takovou nevěstu?
 
„A byla ráda, že se vdala za mrzáka“ (z bajky).
 
NEUČ SE ŽÍT VE STAVU, KDY ODKLÁDÁŠ VĚCI!
 
Ve Starém zákoně je napsáno, že oni nedostali to, co bylo zaslíbeno!
 
Proč?
 
Protože v jejich stavu to nebylo možné dostat!
 
- A kdo to může dostat?
 
- Ti, kteří žijí tady a teď, online.
 
Bůh má pro tebe i pro mě něco lepšího!
Nehodlám tedy žít život ve stylu „ať mi to někdo předá" nebo „dejte mně záznam" či cokoli jiného.
Pojďte rovnou dovnitř. Vpadněte dovnitř, bojujte o ten prostor. V dobrém slova smyslu, samozřejmě.))
 
ANDREJ JAKOVIŠIN
 
 
 
úryvek z kázání MÍSTO VŠECH MOŽNOSTÍ. VZPAMATUJ SE