VÝMĚNA OSUDŮ

16.08.2023 21:13
Ježíš zjevil nepomíjivost skrze Evangelium. Zpočátku je kázání evangelia, potom důsledky. Ať řekne chudobný: jsme bohatý. Ať řekne slabý: jsem silný. A začne se to měnit. Dnes kážeme evangelium neporušitelnosti. Ať smrtelný řekne: jsem nesmrtelný, jsem nepomíjivý, neporušitelný. Začíná to kázáním a prohlašováním. Po prohlášení a mluvení přichází Království. Evangelium nazývá neviditelné jako viditelné.
 
Nepomíjivý Bůh žije v nepomíjivém těle. Římanům v 1.kapitole je napsáno, že je zvrácenost si myslet, že nepomíjivý Bůh se může projevit v pomíjivém těle. Bůh chce ukázat, že když se usídlí v těle, usídlí se v nepomíjivém těle. Pokud to člověk nepřijímá, žije v očekávání smrti. Evangelium je Kristus ve vás.
 
Pohanům apoštol Pavel kázal naroubování na vinný kmen – dostal jsi novou budoucnost i minulost. Jsi Boží Syn.
 
Jestli žijete Duchem, budete žít. Kdo jsou vedeni Duchem Božím, jsou Boží Synové. Náboženství čeká na příkazy, vedení Duchem je touhami, vedení svou božskou přirozeností. Pokud budete žít podle těla – v originále pokud žijete podle těla, připravujete se zemřít. Pokud Duchem umrtvujete skutky těla, budete žít. Nepřipravujte se umírat, budeš žít. Umrtvuj v těle všechno, co se připravuje zemřít a budeš žít. Měj nepomíjivého Boha v mysli. Nepomíjivý Bůh žije v nepomíjivém těle, On to ukázal na Ježíši. Pokud by se Otec spokojil s posmrtným životem, nebyla by potřeba vzkříšení Ježíše.
 
David prožil Krista v těle, proto je Ježíš Davidův syn. David prožíval roli Ježíše – ponížení, ukřižování.
 
[Bible21] Žalmy 16:7 Hospodina, svého Rádce, velebím, i v noci mě učí mé svědomí.
 
[Bible21] Žalmy 16:5 Můj úděl, můj kalich je Hospodin - ty přece můj osud z ruky nepustíš!
 
[Bible21] Žalmy 16:6 Vyměřeny jsou mi blažené krajiny, dostalo se mi skvělé dědictví!
 
On uviděl svůj skutečný osud a byl nadšený. Ty můj osud z ruky nepustíš (držíš můj los), můj osud je v Jeho ruce. Ty jsi vyryl můj osud na svých dlaních – díry od hřebů. Ty jsi můj osud a já tvůj.
 
[Bible21] Žalmy 16:9 Mé srdce je šťastné, můj jazyk zpívá, také mé tělo v bezpečí odpočívá.
 
[Bible21] Žalmy 16:10 Nenecháš v hrobě duši mou, nevydáš jámě svého věrného! (nenecháš mě vidět rozklad, pomíjivost). David prožil stadia osudu Krista. Ježíš prohlašoval, že On obnoví svůj chrám. Když David dostal toto zjevení, s jeho tělem se na okamžik něco stalo – tělo se uklidnilo v naději. On se uviděl neporušitelným a to něco udělalo s jeho tělem. Tělo se uklidnilo. Apoštol Pavel to popisuje jako sténání. Tělo se cítí jako zločinec, který je odsouzen k smrti, připravuje se k smrti. Všichni lidé na zemi se připravují na smrt. Tělo to nechce. Tělo se uklidňuje po kázání evangelia neporušitelnosti. Syn Davida – účastník toho stejného. Bůh to nechal Davida prožít, protože to, co se dělo Kristu, dělo se i nám.
 
David spal, ale všiml si, že to udělalo v jeho těle změnu, kterou pocítil. David zemřel, Stará smlouva – to je stín budoucího dobra.
 
[Bible21] Žalmy 16:8 Hospodina vidím před sebou napořád, je po mé pravici, nezakolísám.
 
Vždy jsem viděl Pána – to jsou slova Ježíše, který řekl: vždycky vidím Otce. To je stav člověka, který je v Kristu neboli v roli Ježíše. David prožil, co to je být v Kristu. Nenecháš mou duši v pekle a nedáš vidět svému svatému porušení. David stál před Bohem a říkal: ty jsi můj osud a já tvůj.
 
[Bible21] Žalmy 16:11 Stezku života jsi mi ukázal, ve tvé přítomnosti je plnost radosti, nekonečné blaho je po tvé pravici!
 
[JB-2012] Žalmy 16:11 Naučíš mě cestě života, před tvou tváří plnost radosti, věčné slasti ve tvé pravici.
 
David se nazývá plností radosti, odměna, štěstím v ruce Boha. David byl v roli Ježíše. Otec je šťastný, protože jsi v Jeho ruce. To je cesta života. Pokud chceš žít, musíš vědět, že jsi plnost radosti v ruce otce. On je šťastný, protože jsi v Jeho ruce. Jsi Jeho potěšením. Když se narodil Ježíš, narodil se nový druh člověka. Proto andělé volali v lidech potěšení. David byl té noci oblečen v Ježíše, nám je dáno obléct se v Ježíše navždy.