VĚDOMÍ SE ZMĚNILO - VIDÍŠ!

13.01.2024 23:53
VĚDOMÍ SE ZMĚNILO - VIDÍŠ!
 
Ježíš přišel a najednou Bibli, která tu už byla (Starý zákon), začal číst novým způsobem.
Člověk s úplně jiným myšlením vezme tutéž knihu a vytáhne z ní to, co předtím nikdo neviděl..…
 
Všimli jste si, že právě teď se děje totéž? Lidé s novým myšlením čtou stejná písmena, ale vidí to úplně jinak než lidé, kteří to četli předtím.
 
A hlavně ti nemohou nic udělat. Proč? Protože kromě toho, že už dva tisíce let křičí „je psáno“, existuje ještě změněné vědomí, myšlení, které říká: „JAK ČTEŠ?“
 
Všimli jste si, že to, co probíhá u nás, je již masovým jevem? Lidé už nečtou Bibli takovým způsobem, jak ji četli dva tisíce let. To znamená, že NASTALA NOVÁ EPOCHA. A s tím už nelze nic udělat! Ti kteří čtou Bibli starým způsobem, zmizí stejně jako ti před tím. Když říkají: „Zastavíme tě! Budeš číst Bibli podle naší teologie“. Odpovídám: „Velmi si vás vážím, ale ne! Buď VY budete číst Bibli způsobem jako já, nebo zmizíte“.
 
Ale přátelé, někteří si myslí, že když už udělali nějaký pokrok ve svém myšlení, mohou Bibli zahodit a říct: "Jo, Bible už nestačí... musíme jít dál za její hranice." Je to mylný začátek!
 
PROMĚNĚNÉ VĚDOMÍ, myšlení není něco, co se přelévá za hranice něčeho. Proměněné myšlení ZÍSKÁVÁ Z NICOTNÉHO VZÁCNÉ.
 
Je to jako s kaloriemi: můžeš sníst trochu kalorického jídla nebo pytlík trávy, abys byl nasycený.
 
Šířka, délka, hloubka nezávisí na počtu knih!
Naopak, čím méně knih potřebuješ, tím lépe, protože to bude znamenat: VĚDOMÍ SE ZMĚNILO, VIDÍŠ.
 
Stále můžete pozorovat různé kazatelny, poznámky, otevřené bible......
Od té doby, co jsem začal duchovně vidět, nic z toho nepoužívám. Nejdřív mě děsilo to všechno opustit, ale potom jsem pochopil, že pokaždé, když jdu sloužit, začnu vidět a slyšet PROUD a prostě ho mám jen popsat.
 
A to je PRAVDA, KTEROU JSI NAŠEL V SOBĚ. A už nepotřebuješ neustále číst, abys něco věděl. A to je mnohem důležitější, než stále něco číst.
 
- A je v pořádku číst?...
 
- Jistěže je to v pořádku! S novým vědomím je všechno v pořádku. A najednou ta Bible, která už ti včera byla málo, je dnes víc než dost. Prvním příznakem je, že dřív jsi četl pět kapitol denně, aby ses nasytil, teď skončíš u třetího verše a víc už nemůžeš. Oči se ti otevřely, jsi nadšený, co tam je!!!!
 
A přijde další okamžik, kdy si prostě řekneš, například: „Já jsem Boží Syn," a Bible v tobě exploduje obrazy a všechno se ti vyjasní; zjistíš, že v ní žiješ, a uvědomíš si, že nic jiného nepotřebuješ! To je PROJEVENÍ NOVÉHO VĚDOMÍ.
 
Chci vám říci: Bibli už se vám nepodaří číst tak jako dřív.
 
Proto mnozí z vás říkají: „Od té doby, co jsem vás začal poslouchat, nemohu číst Bibli...".
Je to jen dočasné. Jsou tací, kteří mi říkají: „Nečetl jsem ji dva roky, když jsem vás poslouchal, a pak jsem si řekl, že ji otevřu. Otevřu ji a všechno je jinak, jiný svět! To jsem předtím neviděl… Teď vidím!!!“
 
Lidé, kteří už nemohli Bibli číst, nyní ji začínají otevírat a vnímat novým způsobem. Mně se to stalo před mnoha lety. Od té doby nesouhlasím s tradičním chápáním Bible.
 
 
 
ANDREJ JAKOVIŠIN
 
Úryvek z vysílání „Epocha změny vědomí" 20.11.2023