UVĚDOMĚNÍ SI SEBE SAMÉHO TADY A TEĎ

22.12.2023 22:44
„Zbav nás od zlého..."
 
UVĚDOMĚNÍ SI SEBE SAMÉHO TADY A TEĎ
 
Modlitba Páně v aramejštině je tak krásná, majestátní, rozsáhlá a je v ní věta: „zbav nás nezralosti nezůstávání v přítomnosti" (řecky „zbav nás od zlého").
 
To znamená, že být někde jinde než „tady a teď" je NEZRALOST!
Schopnost žít vědomě tady a teď, dnes, je nebeské myšlení, nebeské přebývání.
 
Většina lidí žije v „zítra" - 99,9 %. Proto Ježíš říká: „Nedělejte si starosti o zítřek" a pronáší modlitbu se slovy „...zbav nás od zlého", tedy od toho, že máme zlé myšlení, které žije „zítřkem", a nežijeme s vědomím tady a teď.
 
Jsi předurčen k vládě! A základem, počátkem panství je žít v sobě, být "JÁ JSEM", "JÁ JSEM TEĎ", "JÁ JSEM DECH".
...Když jsme se modlili: „vysvoboď nás od zlého", žádali jsme, abychom byli vysvobozeni od něčeho zlého, od nějakých ďáblů, démonů...... A význam je velmi jednoduchý. Existuje den, který se jmenuje „TEĎ", a člověk by v něm měl žít! Je to uvědomění si sebe sama tady a teď.
Ježíš se nemilosrdně vysmívá starostem o zítřek. Hříšný postoj „hledání, co jíst a co pít", je v podstatě životem „zítra". „To je to, co hledají pohané!" Pozemské přebývání v padlém smyslu......
Obecně je život v „zítřku" hrozná věc: pokud žijete v „zítřku" nebo v minulosti, nikdy nic nevidíte dnes. Musíme se naučit vidět to, co je dnes! Jsme zasazeni a žijeme v Božskémo bytí - TEĎ.
Co je "TEĎ"?
Apoštol Pavel říká: "Nyní, když uslyšíte jeho hlas, nevzpírejte se jako ti, kdo..."
TEĎ je ten okamžik, kdy slyšíš Otcův hlas a co tě přivádí k rozumu, ať jsi kdekoli.
Otcův hlas tě přivádí zpět k sobě, přivádí tě DO sebe!
 
„Kde jsi?" - otázku položil Otec Adamovu padlému vědomí. Měl odpovědět: „Jsem tady." Satanova slova: „Budeš jako Bůh," však Adama (který již byl stvořen jako Bůh) přenesla do budoucnosti. Od té doby člověk vždy přemýšlí o budoucnosti, aby se „stal jako Bůh...".
 
A když dnes kážeme, že „ty jsi Bůh!" - vracíme člověka zpět k němu samému. Přivádíme ho zpět k sobě samému, k jeho skutečné identitě.
V otázce „Kde jsi?" zní a předáváme „TY JSI BŮH!" To přivádí člověka zpět k němu samému, k jeho identitě.
 
Uvědomění si! Po celou dobu „ať jíme nebo pijeme, všechno děláme k Boží slávě".
- Jak? - TEĎ. JSEM TADY. JSEM V POŘÁDKU.
 
Říkáme také: jsem tady a „tady" je ve mně - jsem na tomto místě a místo je ve mně, a to proto, že toto místo nade mnou nemá kontrolu. Jsem v této dimenzi, jak je psáno: „Bůh je na nebesích", a nebesa jsou ve mně. Nebesa Nebes mě tedy nepojmou, ale já mohu být zde.
 
Poznejte tyto principy Životodárného Ducha, tyto dimenze. Není nic lepšího než žít uvnitř sebe - to je váš „domov".
VĚDOMÍ - neustále buďte v „TEĎ", nežijte ve zlém „zítra". To není přikázání! Je to MÍSTO VŠECH MOŽNOSTÍ nyní žít v Božské vibraci.
 
Negativní vibrace odkazují vše na „včera" nebo „zítra".
Ježíš ve skutečnosti nedává těžká učení: „Mé jho není těžké, mé břemeno je lehké."
Žít v „TEĎ" je blaženost!
Neustále si dávejte touto univerzální Boží otázku, abyste zůstali v „TEĎ": „Kde jsi?". - JÁ JSEM TADY!
- Kdy jsi? - JSEM TEĎ!
Pouze v „teď" funguje princip „tomu, kdo má, bude přidáno". POUZE TEĎ. Máš dnes? Bude přidáno! V opačném případě... vždyť to znáte.
 
 
ANDREJ JAKOVIŠIN
 
Podrobněji ve vysílání DIMENZE „NYNÍ“. ŽIJ TEĎ