Říjen 2012

06.12.2012 19:26

Říjen jsme  prožili v České republice. Vyřizovali jsme si nové dokumenty, ale především jsme doprovázeli sibiřského kazatele Ivana Komarova.

Ivan přiletěl 4.října do Prahy. Po malé procházce Prahou jsme odjeli do Brna, kde se konaly první shromáždění a semináře.

V Brně byly tři shromáždění – v pátek večer, v sobotu ráno a odpoledne. Duch Svatý mocně jednal, každé shromáždění se protáhlo na několik hodin. Duch Svatý lidem zjevoval pravdy Božího Slova,  uzdravoval a vysvobozoval. Jedna žena dostala nové srdce, takže se s chutí proběhla. Její manžel rok a půl trpěl od bolesti v kotníku, která po modlitbě zmizela.Dva nespasení lidé byli uzdraveni. Jedno postižené děvčátko si za několik dnů samo sedlo a jeho stav se  rychle začal zlepšovat. Několik lidí svědčí, že tato shromáždění změnila jejich život, lidé kolem nich jsou  spaseni a uzdravováni. Jejich život se stává stále víc nadpřirozeným.

V neděli odpoledne bylo shromáždění v Olomouci.
 
Od pondělí do čtvrtka se večer konaly v Brně semináře s vyučováním na různá témata: Boží láska, vykoupení, uzdravení, místnosti uzdravení, novozákonní církev a dary služebností, moc promluveného slova  a mnoho dalších zajímavých témat. V Brně jsme si ve čtvrtek mohli také zkusit fungování místnosti uzdravení v praxi, kdy jsme se modlili za jednoho posedlého mladého člověka, který byl vysvobozen. Po modlitbě se radoval a všem projevoval lásku. My jsme získali skvělou zkušenost ohledně služby posedlému člověku.

Chtěli jsme, aby Ivan poznal také krásy ČR, tak jsme ho vzali na výlet do Lednice. Nádherný slunečný den se opravdu vydařil.

V pátek jsme se přesunuli do Jihlavy, kde bylo další shromáždění.
 

Jedno svědectví ze shromáždění:
Renata Suchá, Jihlava. «Při návštěvě Ivana Komarova jsem během jeho kázání dostala zjevení o tom, co znamená mé znovuzrození. Jak duchovní člověk v duchu vše již má a tělo je zcela v jiné oblasti. Duch nezávisí na těle. Díky Bohu! A zároveň jsem ucítila v břiše uvolnění. Můj roblém byla Chronova choroba,  díky které byli napadeny i ostatní orgány. Když Ivan kázal, Bůh se mě dotýkal a já přijala v Duchu pravdu o tom, co je duch, duše a tělo. Zasáhlo mě to jako blesk, který ve mně zapálil oheň víry. Vím že jsem zcela uzdravená».

Další shromáždění bylo následující den v sobotu v Berouně. Po celou dobu shromáždění, která byla mnoho hodinová až do pozdního večera, Duch Svatý mocně jednal.  Po těchto shromážděních Beroun nezůstal stejný, Boží lid v Berouně chytil ohněm probuzení a dělá skutky Ježíše.  
Několik svědectví:
… Dneska jsmem se modlil po telefonu za kluka co měl pracovni úraz, měl 3 obratle prasklé na hrudniku. Bolest okamžite přestala a je uzdraven. Může zdvednout své děti, to ještě ráno vůbec nemohl.  Natalku bolelo v krku a okamžitě byla uzdravena, mozek nechápe, co se to kolem nás teď děje, je to všechno po tom shromku s Komarovem v Berouně…  
…v pátek jsme byli na ulici a každý, za koho jsem se modlil, byl uzdraven – zuby, uši, rameno.  
… Komarov byl naprosto zásadní akce !! Mám uzdravenou vyrážku !!!  + totální svobodu od viny a odsouzeni !!! ke chvále a radování se z Ježíše!!! fakt síla, DIKY BOHU !!
V neděli dopoledne bylo shromáždění v Církvi živého Boha v Příbrami a odpoledne v Praze.
 
Svědectví:
«Děkujeme Kristu, že nás se Zdenkou přivedl dnes na uzdravující shromáždění a vlastně evangelizaci i komplexní vyučování bratra Komarova. Díky milosti našeho Pána jsme udělali bezprostřední zkušenost s působením Ducha Svatého a tím i upevnili svoji víru. Já jsem naprosto jednoznačně po několika vteřinách cítil výraznou fyzickou odezvu v oblasti dvanácterníku, když jsem přijímal od bratra Komarova uzdravení právě v této části těla. Nebyla to autosugesce ani placebo efekt. Zkoumal jsem bratra Komarova z pozice životem dost zkušeného člověka a nepochybuji o tom, že je veden Pánem ve své službě. Je potřeba, aby do Čech přijel zase».  

… moje kamaradka Zora měla na shromáždění v Praze uzdravený sluch…
 
V pondělí jsme po náročném víkendu ukázali bratru Ivanovi Prahu.

V úterý jsme dopoledne jeli do nemocnice modlit se za jednoho muže, který byl dlouhodobě úplně ochrnutý. Po modlitbě se mu vrátil do těla cit a mohl nám stisknout ruku.
 
Odpoledne bylo shromáždění v KS Praha.

Svědectví:  
«V roce 1997 jsem prošla rakovinou prsu, ozařováním a chemoterapií. Po zhruba 12 letech se mi rakovina vrátila v podobě osteolýzy, což jsou napadené kosti. Rentgen ze září 2012 ukazoval napadení části plic, uzlin, pobřišnice, hrudní kosti a opět bederní páteře obratel L2 (před rokem jsem prošla operací L3, který se zhroutil a skřípal míchu). Takže metastáze na L2, žádná hezká představa. Celých těch asi 5 let bojů o život mě Bůh sytí svými úžasnými zaslíbeními. Mám jistotu, že můj čas zde na zemi ještě nekončí. Také mám za to, že budu křísit mrtvé a uzdravovat z rakoviny. Komarov dobře vyložil Ef 1,3. Vyhnal ze mne rakovinu. Řekl, ať si dám bacha, aby se nevrátila a jak mluvit. Pak jsem doma krásně spinkala, po dlouhé době mě nic nepobolívalo. Dnes jsem byla objednána na onko, doktorka se ptala jak se cítím. Odpověděla jsem, že dobře, protože se za mne včera modlili a cítím se čupr a tudíž jsem uzdravena. Její reakce – zvláštní úsměv a jinak nic. Mám se za uzdravenou, je mi dobře, nic mě netrápí. Blanka»
 
«…měla jsem tu čest být v tak úžasném shromáždění na Palmovce. Trpěla jsem velkými bolestmi obou pat, když jsem v práci víc pobíhala, chodila jsem odpoledne, jak devadesátiletá (nevěřící), nemohla jsem na paty došlápnout. Už jsem si sjednávala doktora, rentgen a tak. A pak přišel pan Komarov. Zeptal se koho bolí paty a moji bolest vyhnal. Pamatuji si, že říkal, že 90 % nemocí se vrátí. Bolest se mi opravdu snaží vrátit několikrát denně. Já jí ale přikazuji ve jménu Ježíše Krista, který mne dávno na Golgotě vyléčil, aby vyšla ven. Bolest vždycky odejde, takže už nešmatlám. Honí se mi často hlavou věta "raduji se v Ježíši" a je mi na světě fakt dobře. Ještě vyřeším všechny věci, které si mám dát do pořádku, protože já můžu i hory přenášet. Mějte se krásně, moc děkuji i vám za to velice zajímavé a průlomové úterý s Duchem Svatým. Irena Procházková»

Ve středu se konalo poslední shromáždění – v Teplicích.

Svědectví pastora církve Petra Kukly: «Ivan Komarov - smělý muž víry. Před shromážděním šel ven s našimi pozvánkami a modlil se za lidi na ulici. Jeho projev byl prodchnut jistotou v Pánu. Nebyl znejistěn žádnou nemocí, která se na shromáždění vyskytla. Shromáždění se protáhlo do pozdního večera a na to někteří nebyli připraveni. Ti, co vydrželi, mohli vzít uzdravení i změny ve svém životě.  

Malý výčet Božího jednání:

  • Uzdravená kolena  -  pokoj a duševní klid
  • Zmizení váčků ze zubů
  • Uzdravení z neodpuštění
  • Narovnání kyčle
  • Vysvobození z alkoholu  -  je to k smíchu  -  donesli domů šátek, za který jsme se modlili a nevěřící sestra, která měla problémy s alkoholem, přestala pít, nechutná jí to a neví proč.  
  • Pozvednutí víry
  • Natažení končetin - u více lidí

Další svědectví přicházejí.
Kdo zůstal až do konce, byl zasažen Boží mocí, která nikoho nenechala na nohou.Bůh je dobrý a jeho milost trvá na věky. Požehnání Ivanovi a jeho službě.»
 
V současné době se připravuje výjezd Ivana Komarova na Slovensko do Trnavy, kde budou shromáždění asi od 4. do 14. prosince.
 
Já a Ivo se teď připravujeme na odjezd na Ukrajinu. Už se moc těšíme. Jakmile dostane Ivo 7. listopadu vízum, večer odjíždíme do Oděsy.