ON MĚ CHTĚL. JSEM DŮLEŽITÝ

08.01.2024 23:51
ON MĚ CHTĚL. JSEM DŮLEŽITÝ
 
Kvůli koloběhu života je člověk často v pokušení myslet si, že byl hozen do tohoto světa. Podobný názor se poměrně často ozývá v souvislosti se znovuzrozením. Ale to je chybné, příteli.
 
OTEC CHTĚL, ABY SES NARODIL!
 
Jsi plánované dítě, Otcovo vytoužené dítě!
On chtěl, aby ses narodil!
To je skvělé!
 
Nové čtení a rozjímání nad pouhými dvěma verši Jakubova listu ti umožní vidět jako v zrcadle, KDO JSI:
 
dobrý dar!
 
Dokonalý dar!
 
Ten, který sestoupil shora od Otce Světel!
 
Otec tě stvořil, abys byl viděn - zjevil tě!
Také. Otec v této souvislosti nikdy nezmění svůj názor na tebe, ať už záříš z jakéhokoli úhlu (nebo nezáříš vůbec)!!!!.
 
Nejenže tě porodil, ale také tě informoval, dal ti vědět, KDO se narodil, KDO JSI.
Jsi Jeho sémě! Jsi důležitější než všechno Jeho stvoření! To je mocné!
 
Zrodil tě, abys byl Jeho semenem, hlavní stvoření, hlavní ve středu všeho, nejdůležitějším ze všeho Jeho stvoření, číslo jedna!
 
Takže když přijde myšlenka „to je nemožné", něco nelze zvládnout, něco se nedaří - je třeba se vrátit na toto místo a říct si: On mě chtěl! Chtěl, abych se objevil!
Osvítil mě, osvítil mě za jediným účelem, abych věděl, že jsem pánem!
 
Ve všech okolnostech, mezi vším stvořením jsem HLAVNÍ! Řekni o sobě: JSEM JEDNIČKA!
 
ANDREJ JAKOVIŠIN
 
vysílání „ZRCADLO SLÁVY: MOC PŘIJETÍ“