NESNAŽ SE UZDRAVIT!

05.01.2024 22:30
NESNAŽ SE UZDRAVIT!
 
Praktické rady:
 
pokud jsou ve tvém těle ještě dekorace, symptomy, nesnaž se o uzdravení!
 
- A oč usilovat, po čem toužit?..
 
- O NEPORUŠITELNOST, nepomíjivost.
 
Celé naše vědomí by mělo být zaměřeno na:
 
- to, aby teklo a pulzovalo společně s Životodárným Duchem!
 
- abychom se viděli a chápali jako Životodárný Duch, který působí Život!
 
- aby sis dal pozor na to, aby ve tvé zlaté arše vůbec nebyla smrt, pomíjivost!
 
Když budeš takto přemýšlet, dekorace (symptomy) zmizí mnohem rychleji.
 
Pokud bojuješ s nemocí, uznáváš ji jako rovného soupeře.
 
Ale nemoci jsou takové „děti" smrti, o kterých je psáno: „Blaze tomu, kdo vezme vaše děti a rozbije je o kámen." Pokud jste se s rodičem dokázali vypořádat, pak už to není problém.
 
A tak VŠECHNO NAŠE ÚSILÍ, touha je proudit, cítit, pulzovat společně s Duchem, vibrovat, dýchat… to znamená POZNÁNÍ SVÉHO BOŽSTVÍ.
 
Když Ježíš říká: „Jste mnohem lepší!", přenáší do vašeho života božství.
... „Mám moc dávat život a přijímat, protože mi ji Otec dal, abych ji měl v sobě!".
Když Adam přijal dech života, neměl v sobě život, nemohl ho v sobě vytvořit, a tak když zemřel, nemohl s tím už nic dělat.
 
A mít život v sobě znamená, že ho mohu rozdávat a mohu ho znovu přijímat!
Proto dávám přednost slovnímu spojení „VSTAL Z MRTVÝCH".
Na slova, že to byl Bůh, kdo ho vzkřísil z mrtvých, odpovídá: - Já tento chrám za tři dny znovu obnovím!
 
A když ti říkají, že Bůh nás všechny jednoho dne vzkřísí, pamatuj, že TY MÁŠ MOC dát svůj život a znovu si ho vzít. To je „Bůh vzkřísí"!
 
- Otec mi dal, abych měl život v sobě. Svůj chrám obnovím, ať se děje, co se děje!
- To se snadno řekne, ale jak to udělat?
Co udělal Ježíš, aby byl vzkříšen?
Následujme jeho kroky!
 
Za prvé: PROHLÁSIL SVÉ TĚLO CHRÁMEM!
 
Přestal jsem ho považovat za maso a prach. To znamená, že se zbavil veškerého ponížení těla.
Nikdo nechápal, o čem mluví. Nikdo nenazýval tělo chrámem! Neustále se koupali, myli.....
 
-... Chceš říct, že tohle tělo je jako svatyně, kterou stavěli 40 let?
- Ano, to všechno se rozpadne... Ale TĚLO ne!
 
Jednoduše raketovou rychlostí OSLAVOVAL, povznášel TĚLO na této zemi jako neměnnou součást Životodárného Ducha. A je psáno, že Slovo se neobléklo do těla, ale stalo se tělem!
 
Vzkříšený Ježíš přišel ke svým učedníkům a řekl: „Dotkněte se mě. Jsem to Já sám!"!!!
Věčné Slovo Boží, Životodárný Duch, Boží Slovo, Kristus, Pomazaný, Ten, který sestoupil z nebe, Otcův apoštol... dovoluje dotknout se Jeho ruky: „To jsem Já!", čímž říká: Já jsem Životodárný Duch!
 
Můžete se Mě dotýkat, když se dotýkáte Mého těla, TO JSEM JÁ.
 
To je to „SLOVO SE STALO TĚLEM“!!!
 
UZNEJ, ŽE JSI NEJEN ŽIVÝ, ALE DÁVAJÍCÍ ŽIVOT, životodárný.
 
Životodárný – to znamená neumírající, který neustále působí život.
 
V ruštině se říká: „Dvakrát zemřít nelze, ale jedné se vyhnout nelze". „Jedné se vyhnout nelze“ – ty jsi už zemřel na kříži. A „dvakrát zemřít nelze“ – teď jsi živý, živý na věky věků!
 
Marta a Marie řekly: „Ano!... Všichni budeme vzkříšeni v poslední den." Ale Ježíš řekl: - Poslední den stojí nyní před vámi. A vzkřísil Lazara.
 
KDY JE TVŮJ POSLEDNÍ DEN, ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ.
 
Ano, Bůh jednou všechny vzkřísí...
 
Jednou – to jsem JÁ! Já mám život v samém sobě! Jestli zemřu, tak maximálně na dva dny. A vůbec, už jsem zemřel, takže už žádné umírání!
 
JDI PO JEHO STOPÁCH!
 
Jste-li posedlí náboženstvím, tak všechny Jeho stopy vás zavedou jen ke kříži. Aůe Jeho stopy ještě vedou z hrobu do NEBE. Tam jsi v Něm posazen.
 
 
 
ANDREJ JAKOVIŠIN
 
Úryvek z vysílání REAKCE TĚLA NA MYŠLENKY O NEPORUŠITELNOSTI.