NEPORUŠENÉ OČI

26.09.2023 20:22
Viditelné a neviditelné – to není materiální a duchovní, ale je to otázka toho, jestli vidíš nebo ne.
 
Je psáno, že Boží slávy je plná země. To znamená, že celá země je naplněna Božím světlem. Nazýváme věci viditelnými nebo neviditelnými, protože naše oči je buď vidí nebo nevidí. Neexistuje viditelné nebo neviditelné, jsou jenom oči, které vidí nebo nevidí.
 
O Bohu je napsáno, že nic není skryto před jeho očima. To znamená, že pro Boha neexistuje kategorie neviditelného. Bůh také nedělí nic na smrtelné a nesmrtelné, proto je napsáno, že u Boha jsou všichni živí.
 
Z počátku pro Adama s Evou neexistovalo viditelné a neviditelné. Zpočátku se stvoření nedělilo na viditelné a neviditelné, smrtelné a nesmrtelné. Když mluvíme o nesmrtelnosti, mluvíme o očích, které vidí. Když mluvíme o viditelném nebo o neviditelném, mluvíme o očích.
 
Jestli jsi narozen z přirozenosti, pro kterou neexistuje smrt a neviditelné, to znamená, že tato přirozenost vidí všechno. Ta přirozenost má oči jako plamen ohně.
 
Všechno je stvořeno nepomíjivým nesmrtelným blaženým Bohem, bylo by divné, kdyby stvořil něco, co může zemřít. Může to být ale skryto před očima. Je to otázka pozornosti. Temnota je tam, na co Bůh neobrací svou pozornost. Když člověk neprožívá Boží přítomnost, začne přemýšlet o smrti. Proto osvícení očí je to nejdůležitější téma duchovního života. Pavel se modlil, aby Otec dal Ducha zjevení a moudrosti, aby byly naše oči osvíceny.
 
Přebývání v „duchovním světě“ je spojeno s očima – nejdřív tam přebývají oči – mé oči vidí Krále, Boží slávu, přemýšlíme o nebeských věcech. Děje se to, když tvé centrum zraku, poznání je v duchovní dimenzi. Kde je neviditelné, tam je věčné. Není tam žádná smrt. Je to jen otázka toho, aby tvá mysl, tvé zrakové centrum bylo soustředěno na neviditelné a věčné.
 
Syn narozený z Otce je syn, který je zrozen z toho Ducha, pro kterého není nic neviditelné a smrtelné. Jsi životodárný duch, pro kterého neexistuje pojem neviditelné.
 
[Bible21] Římanům 1:20 Jeho neviditelné znaky - jeho věčnou moc a božství - lze už od stvoření světa rozumem postřehnout v jeho díle. Nemají tedy výmluvu. 21 Ačkoli Boha poznali, nectili ho jako Boha. Místo aby byli vděční, propadli ve svých myšlenkách marnosti a jejich nerozumné srdce se ocitlo ve tmě.
 
Právě zpustnutí mysli přináší do srdce temnotu a člověk nemůže nic vidět. Proto říká: neviditelné neexistuje. Slepota a temnota se natolik zhušťuje, že se zdá, že neviditelné neexistuje. Ve skutečnosti ty to nevidíš, ale to existuje.
 
[CSP] Matouš 6:22 „Lampou těla je oko. Je-li tvé oko čisté, celé tvé tělo bude plné světla.
 
Není tady řečeno oči, ale OKO. Co Bible nazývá okem? Jacíkoli duchovní lidé, kteří se zabývají spatřováním, vědí, že se v hlavě nachází centrum vidění. Je jedno a dvě oči tam posílají informaci. Ve skutečnosti člověk nevidí očima, ale hlavou. Centrum vidění je v mozku. V Bibli se všechno týká těla, všechno je o těle. Když jsi přišel do tohoto světa, Otec ti připravil tělo, které má žít ve slávě.
 
Centrum vidění funguje podobně jako dalekohled – díváš se do něho a vidíš jeden obraz. Stejně se díváš dvěma očima, v centru vidění se to spojuje do jednoho obrazu. Toto centrum odpovídá nejen za fyzické vidění, ale také za duchovní vidění. Mozek byl už od počátku tak stvořen, aby nerozlišoval viditelné od neviditelného. Pro mozek to zpočátku bylo stejné, viděl viditelné i neviditelné. Poté, co jsme dostali Boží přirozenost, pro kterého je vše viditelné, i pro nás má být všechno viditelné.
 
Pavel pomocí přímluvy uměl naplnit světlem centrum vidění lidí a oni začali vidět, kde se nachází. Celé toto osvícení očí nazývá duchem moudrosti a zjevení. O tom mluví List Efeským. List Efeským mluví o tom, kde jsme posazeni a apoštol Pavel říká: chci, abyste to viděli.
 
První orgán, který má být neporušitelný, nepomíjivý je mozek. Když zemře mozek, to je konec fyzického života. Když už není možné bojovat za celé tělo, první, co dá mozek na smrt, jsou ruce a nohy (například při omrznutí). Když se ve společenství přestane kázat evangelium (což jsou nohy), je to první příznak umírání tohoto společenství. Potom tělo přechází na malý krevní oběh. Srdce v podstatě zásobuje krví jen mozek. Potom se zastavuje srdce, ale mozek má ještě nějakou dobu všechno, co je v krvi. Potom odumírá mozek a to je konec fyzického života. Proto první, co musí projevit neporušitelnost, je mozek. Proto je psáno o přilbě spasení. Přilba spasení se týká jen hlavy. Veškeré spasení a požehnání začíná v hlavě. Obnovení mysli, způsob myšlení je jen začátek, způsobuje fyzickou proměnu mozku. Mozek funguje na 5 nebo 15 procent svých možností a to je program smrti. Když bude mozek pracovat naplno, tehdy pro tebe nebude nic neviditelné a mozek se stane nesmrtelným. Děje se to skrze nadpřirozené působení Božího světla, kdy se děje proměna buněk a pomíjivé se stává nepomíjivým.
 
Ježíš přišel na Horu proměnění mluvit o svém vzkříšení. Jeho tělo se proměnilo, dokonce i oděv začal zářit. Po svém vzkříšení se Ježíš zjevoval učedníkům – viděli Ho a hned Ho zase neviděli – to byla záležitost jejich očí.
 
Vnitřní člověk nejvíce ze všeho bojuje za život mozku – přilba spasení, obnova mysli, dívej se na neviditelné a mozek přestane přijímat programy smrti. Naše mysl, oko, mozek má být světlý a udělat světlé celé tělo.
 
Mysl je jako truhla. Vědomí je jako zeď kolem všeho majetku. Obnova mysli je fyzický proces, kdy se působením Božího světla mění fyzická struktura mozku. Je napsáno, že On nás vzal do svého podivuhodného světla – to je nejvyšší kategorie světla, dokonalá.
 
[CSP] Izajáš 11:2 A spočine na něm Duch Hospodinův: Duch moudrosti a rozumnosti, Duch rady a udatnosti, Duch poznání a bázně před Hospodinem.
 
Duch moudrosti a rozumnosti, Duch rady a poznání se vztahuje k mysli. K síle, k moci se vztahuje jen jeden – Duch udatnosti. Minora vypadá takto: centrum – přirozenost, ramena dodávají olej každé části,. Jestli je to tak možné říct, tak tři ramena jsou v jedné polovině mozku a tři v druhé polovině. Když mluvíme o očích srdce, tak to nejsou nějaké zvláštní oči. To znamená, že světlo jde zevnitř do hlavy. Je psáno, že lidský duch je lampou, která osvěcuje mysl.
 
V Bibli vidíme trůn a sedm svícnů, které jsou sedm očí, sedm duchů Božích. Sedm je číslo dokonalosti. Neustále vysílají k trůnu světlo všech sedmi duchů.
 
[Bible21] Zjevení 4:5 Z trůnu vycházelo blýskání a hlasy hromobití. Před trůnem hořelo sedm ohnivých pochodní - těch sedm duchů Božích.
 
To je ilustrace Kristovy mysli. Pánův Duch – to je centrální svíce svícnu. Po něm se pohybuje olej a rozvádí ho do větví svícnu. To znamená, že vláda a správcovství stojí v centru. Pokud nemáš touhu vládnout a spravovat, všechno ostatní nepotřebuješ. K čemu ti bude moudrost, kde nechceš řídit, spravovat? Tak se dři, to budeš potřebovat jenom ducha udatnosti (síly). Všechno se vztahuje k mysli, dokonce i bázeň před Hospodinem – to je schopnost přijímat v životě čistá rozhodnutí.
 
Mysl je osvěcována nadpřirozeným Božím světlem s cílem fyzické obnovy tvého mozku. Díky tomu je celé tělo světlé, zářící. To bylo projeveno na Hoře proměnění. Pavel se za to přimlouval, on se neustále snažil oči lidí naplňovat světlem.
 
V knize Genesis je napsáno, že dni života člověka byly zkráceny kvůli tomu, že pohrdali Božím Duchem. Bůh říká, že jejich myšlenky jsou neustále zlé. Oni nedovolili Božími světlu, aby osvěcovalo jejich oči a jejich život se fyzicky zkrátil. Nejdříve přišla do hlavy temnota a mozek se stal více poškozeným a tělo také.
 
Materializace Kristovy mysli je neporušený mozek, neporušená mysl. Všechno začíná způsobem myšlení, který fyzicky vytváří strukturu mozku. Když se struktura mozku vytváří správným způsobem, tak se stává neporušitelnou. Myšlenka, že můžeme používat mozek na sto procent je velmi smělá. Protože nepoužíváme stoprocentně mozek, nemůžeme úplně používat dědictví. Kdyby se schopnosti mozku zvětšily jen o dvacet procent, takový člověk by se stal vládcem světa, proto to může dostat jenom Syn.
 
Neporušený mozek – to je kvantový přechod mozku do jiného stavu a to se nazývá proměna. Takový mozek už víc nepotřebuje tělo, aby ho vyživovalo. Ježíš aby správně přemýšlel, nepotřeboval jíst sladké. To všechno dělá Boží sláva. A tělo začne také žít ve slávě, živit se jí. Nejdřív si potřebuje zamilovat Boží slávu tvá mysl, mozek. To se dělá skrze spatřování. Tvá přirozenost ti dává ty oči. Pod vlivem světla tvé přirozenosti tvá mysl začíná vidět duchovní věci. Děje se to jenom tehdy, když vezmeš zodpovědnost za svůj život a začneš ho spravovat, řídit. Životy mnohých tečou samospádem, mnoho času prostě utíká nenaplánovaně. Pokud ve svém životě nevládneš, to je duch antikrista, antivlády.
 
[Bible21] Přísloví 21:16 Z cesty rozumu kdo ztratil se, ve shromáždění mrtvých spočine.
 
Rozum, mysl odpovídá za život. Přilba spasení – spasení začíná neporušenou myslí a proto je řečeno: obnovuj si mysl. Když obnovujeme svou mysl, tělo se začne uzdravovat a dějí se nadpřirozené věci.
 
Téma nepomíjivosti je spojeno s tématem zlaté mysli. Hradby zlatého města jsou zlaté bez příměsí. Myšlení musí být čisté, bez příměsí. Jestli vyhodíš z hlavy všechny zbytečnosti, tvé hradby budou zlaté. Zlaté hradby města ochraňují. Je napsáno, že člověk, který neovládá svého ducha, je jako město bez hradeb. Ovládat ducha znamená vládnout, spravovat. Mysl nesmí zůstat bez ovoce, musí se stát nesmrtelnou. Nejdřív jsi tím městem ty, potom místo, kde žiješ. Nejdřív je světlo uvnitř, potom zjistíš, že žiješ ve světle. Nejdřív je potřeba uvidět svět Božího syna uvnitř, než ho začneš vidět vnějšně. Mozek a celá jeho struktura se buduje ze zlata. Čisté zlato je bez příměsí. V naší mysli je spousta hloupostí, kvůli tomu mozek prožívá různé věci. Všechny fyzické závislosti jsou nasměřovány na zničení mozku – alkohol, drogy, nikotin, všechen hřích je nasměřován na mozek. Závislost nemůže vzniknout mimo mysl, mozek a mozek tím začne žít. Potom je člověk jako město bez hradeb, cokoli do něho může vejít a vyjít. Když si člověk nepamatuje – to je město bez hradeb, všechno může být ukradeno.
 
Když je mysl obnovena, do ní nemůže nic vejít, jen skrze perlovou bránu – to jsou zjevení. Mysl, která žije spatřováním a zjeveními, je neporušená, nepomíjivá.
 
Pán ti nic nedá, nepošle. Ty sedíš na trůnu a potřebuješ obnovovat své myšlení skrze spatřování. Mozek přijímá mysl Kristovu a proměňuje se do ní. Kristova mysl – to je Boží přirozenost, která omývá tvou mysl, tvůj mozek. Základem všeho je spatřování, duchovní vidění, protože základem stěny města je 12 kamenů, 12 apoštolů, kteří viděli.
 
Náboženství vidí Boží světlo jen jako jednotlivé body, jako studně. Je velmi důležité, abychom viděli ve stvoření božství. Dívej se na to, co nikdy nekončí – voda, oheň, hvězdy, vítr… - to, co je symbolem Ducha svatého. Jedna z funkcí mysli je pozorovat věčné. Pozoruj věčné. Pozoruj vítr, vodu a uviď věčnou sílu a božství. Byli jsme přeneseni do podivuhodného světla, přijmi to, spatřuj a uvidíš ho.