KDYŽ TVOŘÍŠ ŽIVOT

11.03.2023 00:19

Je potřeba si zvyknout na proud. Pro myšlení proudu jsou zázraky normální. Všechno přirozené vždy říká: jak je to možné. Eliáš si zvykl na proud, on neměl pochybnosti, že ho bude vdova živit. Eliáš řekl vdově: přines mi jídlo. Hospodin přikázal vdově skrze Eliáše. Eliáš přinesl ten proud vdově. Obrať se jako Boží syn k tomu, co nepřináší hojnost a přikaž tomu živit tě.
 
Náboženství říká: najdi rozdíl, měří tě zákonem. Zrcadlo slávy náboženství jsou přikázání. Zrcadlo slávy víry je sláva. Když se díváme do zrcadla slávy, hledáme podobnost a to je proměna. Proměňuješ se viditelně do podoby. Když se díváš do zrcadla slávy, díváš se dovnitř. Když tam najdeš podobnost, tak se vnějšně proměňuješ. Ty už jsi sjednocen s Pánem. Rozum musí pochopit toto sjednocení, synchronizovat myšlení, je to obnovení mysli. Máme jednu přirozenost s Ježíšem.
 
Jsem životodárný duch. Tvořit život je základní funkce životodárného ducha. Můžeš tvořit život tam, kde není. Tvořit život může jen Bůh, jen Boží syn.
 
[Bible21] Jan 5:21 Neboť jako Otec křísí mrtvé a dává život, tak i Syn dává život těm, kterým chce. 22 Otec nikoho nesoudí, ale svěřil veškerý soud Synu, 23 aby všichni ctili Syna, jako ctí Otce. Kdo nectí Syna, nectí ani Otce, který ho poslal. 24 Amen, amen, říkám vám: Kdo slyší mé slovo a věří Tomu, který mě poslal, má věčný život a nepřijde na soud, ale již přešel ze smrti do života. 25 Amen, amen, říkám vám: Přichází chvíle, a už je tu, kdy mrtví uslyší hlas Božího Syna a ti, kteří uslyší, budou žít. 26 Jako má Otec život sám v sobě, tak dal i Synu, aby měl život sám v sobě,
 
U Boha jsou všichni živí, oni nezemřeli.
 
Mít život v samém sobě je mít moc oživovat, koho chce. Chtít, přát si – to je výsada pánů. Pán může dělat, co chce. Všichni ostatní mohou dělat jen to, co je jim dovoleno. Boží syn může dělat to, co chce. Je potřeba být opatrný s touhami, budou se uskutečňovat. Jednota s Otcem ti dává jistotu, že to můžeš jednat v souladu se svou touhou. Touhu křísit mrtvé má jen syn, protože všichni ostatní si myslí, že to není možné. Mít život v samém sobě je moje výsada a mohu ho dávat všude. Ježíš přikázal, abychom křísili mrtvé. Můžeš dávat život, jak chceš.
 
Já a Otec jsme jedno. Kdo viděl mě, viděl Otce. Ježíš řekl: nikoho na zemi nenazývejte otcem. My žijeme na nebesích. Pavel řekl: já jsem vás porodil nepomíjitelným semenem slova. Já jsem vám dal život. Pavel mluvil o nebeském.
 
Moc křísit je především pro tvůj život. Ježíš řekl: mám moc obnovit svůj chrám. Jsem Boží chrám.
 
[Bible21] Izaiáš 61:3 posílit na Sionu truchlící, dát jim věnec místo popela, olej radosti místo truchlení a oděv chvály místo skleslosti. Budou je nazývat: Duby spravedlnosti, stromy, jež Hospodin zasadil, aby se na nich oslavil. 4 Zbudují dávné sutiny, trosky minulosti opraví, zbořená města obnoví, jež po věky byla troskami.
 
Ty máš v sobě život. Můžeš položit základ pro celé rody. Základ = Kristus. Ježíš řekl: Já jsem život. Ty můžeš dát svůj život z lásky a přijmout ho, protože ty jsi vládce života. Moc dát svůj život a znovu ho přijmout, moc obnovit své tělo,
 
[Bible21] Izaiáš 9:5 Vždyť se nám narodilo dítě, byl nám dán syn; na jeho ramenou spočine vláda a bude nazýván: Podivuhodný rádce, Mocný Bůh, Otec věčnosti, Kníže pokoje.
 
Otec věčnosti je osoba, která je schopna tvořit v neviditelném, rodit věčné věci.
 
Hlas syna – to je proud Ducha. Hlas syna – to je jednání Ducha. Hlas může být jako trubka, nebo jako proud. Nebo otřásá, zapaluje oheň. Všechno, co si myslíš o Otci, mysli si i o sobě. Vibrace tvého hlasu provází jednání Ducha svatého. Z tebe vychází moc. Boží přítomnost – to je tvoje přítomnost. Jsi nositelem Jeho přítomnosti. Můžeš do lidí vkládat věčnost.
 
Andrej Jakovišin