HLAVA JE ZLATÁ ARCHA

05.01.2024 22:32
HLAVA JE ZLATÁ ARCHA
 
Proč nazývám hlavu zlatou archou? Protože byla předobrazem hlavy. Byl v ní obraz vzkříšení: rozkvetená hůl, neporušitelná, nepomíjivá mana, desky. Konkrétní obsah, který má být v mysli.
 
JE TO VŠECHNO O NEPORUŠITELNOSTI.
 
Dokonce i tvůj mozek vypadá jako dva cherubínové – dvě polokoule. Byl takový příběh, který ukázal, že hlavu nelze „vozit na voze“, můžeme ji jen nosit na ramenou.
 
A tak desky. Co jsou to desky? Desky jsou symbolem spravedlnosti. Přikázání byla o spravedlnosti člověka, proto je řečeno: „Boží království je spravedlnost, pokoj a radost“. Co je to SPRAVEDLNOST? V biblických školách učí, že spravedlnost je správné postavení před Bohem. Ale opravdová spravedlnost Ale skutečná spravedlnost se projevuje v POCITECH SPRAVEDLNOSTI, správnosti. To cítil i jeden z proroků Starého zákona: „Jsem plný spravedlnosti, správnosti."
To je ZÁKLAD pocitu víry.
 
Pokud nemáš v hlavě přesvědčení, že máš pravdu, můžeš všechno ostatní zahodit - stejně to nebude fungovat.
 
Byla tam také mana - také jako předobraz neporušenosti, která zahrnuje nikdy nekončící zaopatření.
„Tomu, kdo zvítězí, dám jíst skrytou manu." Slovo „tomu, kdo zvítězí" nás opět odkazuje na desky - vytrvalost ti dá ochutnat toto nekonečné ZAOPATŘENÍ. Proto stále opakujeme: „TO NIKDY NEKONČÍ!". Proud nikdy nekončí.
 
Další, co tam bylo, je rozkvetlá hůl. Všichni vědí, že je to VZKŘÍŠENÍ. To znamená, že „jestli i zemře, ožije.“ Ta suchá hůl byla naplněna životem a začala žít! A ještě i rozkvetla a přinesla plod. Zázrak! A potom znovu uschla? Ne, zůstala neporušená! Líbí se mi, že se to stalo rychle – za jednu noc! Hůl navzdory svému žalostnému vyschlému stavu rozkvetla. Jednou byla vzkříšena, víc už neumírá, nevadne.
 
Řekněte, zemřel Ježíš poté, jak byl vzkříšen nebo ne? Nezemřel a ani nemůže zemřít. A proto tento Jeho výrok: „Nezemřeš! A jestli i zemřeš, ožiješ“ – to je koncepce. Někteří v tom vidí kličku: no, zemřu a ožiju. Tuto kličku je třeba zablokovat ještě předtím, než zažiješ něco, co souvisí se smrtí. Někdy tě napadne, že „můžeš zemřít a pravděpodobně jednou přece jen zemřeš...". Musíš však udržovat svou archu (hlavu) v dobrém, zlatém stavu!
Odstraníme tedy okamžik, kdy se před tvým vědomím objeví tvář smrti, a nahradíme toto „když zemřeš..." slovy „NEUMŘU! JÁ JSEM JIŽ UMŘEL."
 
A tak představa, kterou Ježíš drží ve svém slavném těle, je nyní tato: „BYL JSEM MRTVÝ A JSEM ŽIVÝ! ŽIVÝ NA VĚKY VĚKŮ!“
 
...Když ti říkají: „Zemřeš!…“ Řekneš: „Už jsem byl mrtvý a jsem živý! A nejen prostě živý, budu žít navěky!“
 
Víte, že hypostazí Božího Syna je Životodárný Duch. Co to je Životodárný Duch? Je to Duch, který v sobě neustále působí život. Kdyby Ježíš řekl: „Byl jsem mrtev a nyní jsem živ" - to by nebylo všechno.
 
Lazar pak mohl říci totéž: „Byl jsem mrtvý, ale teď žiju“. Lazarovi však chyběla jedna věc - uvědomit si, že je nyní živý na věky věků.
A tato koncepce je KONCEPCE VZKŘÍŠENÉHO.
 
Apoštol Pavel mnohokrát vyzývá, abychom „se považovali za vzkříšené". Lidé však všechno popletli - říkali: „Tak, považujme se za duchovně vzkříšené, ale stejně ještě zemřeme...".
 
ANDREJ JAKOVIŠIN
 
Úryvek z vysílání REAKCE TĚLA NA MYŠLENKY O NEPORUŠITELNOSTI.