DOPOUŠTÍ BŮH ZLO, ABY NÁS NĚČEMU NAUČIL?

22.05.2023 00:58

Často si lidé myslím, že Bůh používá špatné věci, aby nás něčemu naučil. ŠPATNÉ NIKDY NIČEMU NEUČÍ. Lidé si myslí, že Bůh dopouští špatné věci, aby člověk získal špatnou zkušenost a věděl, že to tak nemá dělat. OTEC NEDOPOUŠTÍ PROBLÉMY.

[CSP] Žalmy 52:10 Ale já jsem jako zelená oliva v Božím domě; spoléhám na Boží milosrdenství navěky a navždy.

[Bible21] Žalmy 92:14 V Hospodinově domě kdo jsou vsazeni, v nádvořích našeho Boha vzkvétají.

Je to obraz stromu, který je zasazen v Božím domě. Ať přebýváš v jakýchkoli okolnostem, základ je nepohnutelný. Všechno je nám k dobru – náboženství si myslí, že tedy i špatné je nám k dobru. Ne, všechno – andělé, Duch Svatý, okolnosti slouží ke tvému úspěchu. Všemu, co tě obklopuje, Otec poručil sloužit tobě. Všechno, co tě v životě deptá, skličuje, sráží, to je lež. Satanův anděl – to je posel lži.

[Bible21] 2.Korintským 12:7 Aby mi ta úžasná zjevení příliš nestoupla do hlavy, byl mi dán do těla osten, satanův posel, který mě sráží, abych si o sobě příliš nemyslel.

Satanův anděl – to je jakákoli osoba, která je posedlá lží a napadá tě. Metodou biče a cukru vychovávají psy a otroky, zvířata, ne syny.

[CSP] Židům 13:9 Nenechte se unášet rozličnými a cizími učeními; neboť je dobré mít srdce upevňované milostí, ne zachováváním předpisů o pokrmech, jimiž si neprospěli ti, kdo si tak počínali

Je napsáno: upevňujte srdce milostí. Boží syn má život své srdce dobrými myšlenkami o tom, co Otec pro něho dělá z milosti. Milost je dávat dobro (v ruštině blagodať – dát blaho, dobro). Přijímej do své mysli jenom myšlenky o dobru, které dává Bůh. Dnes často lidé krmí svou mysl špatným, co se děje, protikladem milosti. Otec má milost. On jenom dává. ON DÁVÁ JENOM DOBRÉ VĚCI. On nemá cíl tě srážet, deptat. Zdrojem deptání, srážení, sklíčení je satanův posel.

byl mi dán do těla osten, satanův posel,“ - lidé si myslí, že to Bůh ho poslal, abys nebyl pyšný. Pokud ti přichází myšlenka, že je to hrozné, nebo i okolnosti ti to ukazují, musíš jistě vědět, že zdrojem těchto myšlenek, které tě chtějí srazit, sklíčit, zdeptat, není Bůh. Ale kdo dovolil tomuto zdroji lži jednat? Satanův anděl není zlý pes na vodítku, kterého vede Bůh. Bůh tě upozorňuje, že se to děje. K tomu, aby ses vypořádal s čímkoli, máš dost milosti.

Pavla pronásledovali a bili farizeové, oni se projevovali jako satanovy poslové. V této roli mohou být okolnosti. Potřebuješ živit své srdce milostí, pochopit, že milost je dobro, dané Bohem. Přemýšlej o Boží dobrotě, nepochybuj o ní.

Lidé si myslí, že ten osten byl dán Pavlovi, aby nezačal být pyšný. To znamená, že Bůh dal Pavlovi velká neobyčejná zjevení a potom poslal psa, aby ho kousal, aby Pavel nebyl pyšný? To je lidské myšlení. Ochrana před pýchou není satanův anděl, ale projevení moci.

[Bible21] 2.Korintským 12:9 ale řekl mi: "Moje milost ti stačí. Má moc se plně projeví uprostřed slabosti." Milerád se tedy budu chlubit svými slabostmi, aby na mně spočívala Kristova moc.

Když se ti zdá, že jsi slabý, potřebuješ projevit moc. Nemyslet si, že to Bůh poslal, aby tě to srazilo, něčemu naučilo. Když se ti zdá, že jsi slabý, tak ať slabý řekne: jsem silný. Když přichází zlé věci, začni krmit svou mysl Boží dobrotou, vším, co znáš o Boží dobrotě a uvolni moc. Každá špatná věc, která přichází do tvého života, se musí setkat s Boží mocí, projevenou skrze tebe. Boží syn nebojuje, ale začne se naplňovat myšlenkami o Boží dobrotě, o tom, kdo je a co má k dispozici, to ho posílí a on projeví, uvolní moc. Když se ti zdá, že jsi slabý, nemocný, je potřeba říct opačnou věc. Když vššechno tvrdí opak, řekni: já a Ježíš jsme jedno, já a Otec jsme jedno, já v Něm a On ve mně a děkuj za to, co ti dal až do doby, kdy pocítíš moc. Pak ji uvolni. Jakýkoli útok satana se musí setkat s projevením moci. Satanův anděl, který je poslán mě bít, se sám setká s tím, že dostane nakládačku. Když se setkáš s chudobou, nemocí, ukřivděním, měj radost, protože to je důvod znovu tyto věci zesměšnit. Pokud ti to vleze do cesty, prostě se na tom trénuj, bij to. Když živíš své srdce milostí, naplňuješ se myšlenkami o dobrotě Otce, o tom, co ti už dal, pochopíš, že máš moc vybít zuby všem okolnostem.

Vždy je určitý bod, kdy si vybíráš, jako například Pavel – prosit Pána nebo projevit moc. Nnení možné projevit moc, jestli nejsi naplněn milostí. Když ses dostatečně nakrmil milostí, jsi dostatečně plný milosti, vždy projevíš moc, ať jsou okolnosti jakékoli. Moc se neprojeví kvůli tomu, že se modlíš. Pavel se zpočátku modlil, prosil Pána, aby ho tohoto zbavil. On se musel naučit jednat v milosti, uvolňovat Boží moc.